cart 0
Evropská Unie Společný regionální operační program
 Jméno:
 Heslo:
 Registrace

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky  platné od 1.1.2014

 

Kontaktní údaje

Název: Martin Matoušek

Sídlo: Boženy Němcové 938/6, 568 02 Svitavy

IČO: 66286816

Zapsaná pod ev. č. ŽL 360901-6059, 360901-6057, č.j. 6721-10/OOŽÚ-322-2010/fod, č.j. 457-08/OOŽÚ-1968-2008/nol

Telefon: 603 781 170

E-mail: matousek.m@svi.cz

Kontaktní osoba: Martin Matoušek

Provozovna: Radiměř 453, 569 07 Radiměř

Provozní doba provozovny: Po-Pá 6:00 – 14:00

 

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě tří pracovních dnů.

 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Cena zboží neobsahuje náklady na balné a náklady na doručení zboží.

 

Přijímané způsoby platby jsou:

  • Úhrada v hotovosti při osobním převzetí zboží

  • Úhrada dobírkou při zaslání zboží přepravní službou nebo Českou poštou

  • Úhrada bankovním převodem na účet prodávajícího

 

Potvrzení obsahu objednávky uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně objednaného obsahu, nemá právní účinky.

 

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

 

Doručování zboží

Prodávající písemně potvrdí kupujícímu termín dodání objednaného zboží.

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, pokud u jednotlivého zboží nebude uvedena odlišná lhůta k dodání.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

 

Doklady ke zboží zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zboží kupujícím.

 

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

 

Cena a způsob doručení

Prodávající e-mailem nebo odesláním SMS oznámí kupujícímu datum, kdy bude zboží předáno přepravci k dopravě. Zboží je doručováno přepravní firmou. V ceně přepravy je započítána cena za obalové materiály a cena přepravy je generovány dle ceníku dopravce.

Objednané zboží je možné vyzvednou i osobně na adrese provozovny Radiměř 453, 569 07 Radiměř.

 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti je prodávající oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat.

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedené platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu nebo číslo daňového dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Výjimky:

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit na dodávku zboží vyráběného na zakázku podle zadání odběratele.

 

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným a smluvním parametrům) jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo je sám způsobil.

 

U zboží prodávaného za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. V této době může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • Odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

  • Bezplatné odstranění vady opravou

  • Přiměřenou slevu z kupní ceny

nebo

  • Vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela pokud by toto porušení předvídala.

 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit práva na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení pravidel pro používání.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného dokladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možné jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, ab nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodnou písemně na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako b šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Prodávající se zavazuje informovat kupujícího o vyřízení reklamace e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada včetně vynaložených nákladů.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č.101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy/objednávky. Kupující má právo být informován jaké údaje o něm prodávající eviduje a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Košík Počet: 0 ks
Cena: 0,- Kč
Zobrazit košík
Martin Matoušek - 2m-tech, Radiměř 453, 569 07 Radiměř, tel: 603 781 170, e-mail: matousek.m@svi.cz
Zajímavé odkazy  © INT 2018